სამედიცინო პორტალი

სამედიცინო პორტალი

ვულე-ვუ

ჩავდგეთ ფორმაში ზაფხულისთვის

იმაზე ფიქრი, რომ კარგი იქნებოდა ზაფხულისთვის ფორმაში ჩადგომა ძალიან ბევრს მოსდის აზრად. მაგრამ მხოლოდ ფიქრით არაფერი გამოვა, საჭიროა მოქმედება. განტელების , შტანგის, დროის თუ სპორტულ დარბაზშიაბონემენტის არ ქონა - ეს ყველაფერი მიზეზია. გთავაზობთ მარტივ ვარჯიშებს, რომლებიც დაგეხმარებათ, თანდათან, მაგრამ ზედმეტი გადაღლის გარდა ჩადგეთ ფორმაში. წაიკითხეთ დაწვრილებით

პრესის ეფექტური ვარჯიშები სახლის პირობებში

გაგახარებთ: ლამაზი პრესი და საოცნებო „კუბიკები“ აქვს ყველას. ესენი უბრალოდ დამალულია მუცლის ცხიმის ქვეშ. სწორი კვება და პრესის ვარჯიშები დაგეხმარებათ ამ პრობლემის მოსაგვარებლად. გთავაზობთ ვარჯიშების ეფექტურ კომპლექტს სახლის პირობებში ჩასატარებლად. წაიკითხეთ დაწვრილებით

ტკივილი ვარჯიშის დროს

ადამიანთა უმეტესობას სჯერა ვარჯიშის შესახებ შემდეგი თეორიის: თუ არ არის ტკივილი არ არის სარგებელი. ბევრს ჰგონია, რომ თუ ვარჯიშის დროს განიცდის ტკივილს კუნთის არეში, ეს პროგრესის მაჩვენებელია, შედეგად ისინი დიდი ტკივილისა და დისკომფორტის მიუხედავად აგრძელებენ ვარჯიშს. წაიკითხეთ დაწვრილებით

მუცლის პრესის სწორი ვარჯიში

იმისათვის რომ სწორად ვივარჯიშოთ, საჭიროა ვიცოდეთ რომელი ვარჯიში, რომელ კუნთს ავარჯიშებს. პრესის ვარჯიშის დროს დატვირთვა მოდის მუცლის არეში მდებარე სამი სახის კუნთზე, მათ ზოგადად მუცლის კუნთები დავარქვათ. ესე სამი ნაწილია – მუცლის სწორი კუნთი, გვერდითი კუნთები და ნეკნთაშუა შიგნითა კუნთები. წაიკითხეთ დაწვრილებით

ისევ და ისევ მოტივაცია!!!

,,დრო არ მაქვს ’’, ,, დავიღალე ’’ , ,,მეზარება’’ , ,, შედეგი არ არის ’’ – ამ მიზეზების გამო ბევრი თავს ანებებს ვარჯიშს ან საერთოდ არ იწყებს. მოდით სხვაგვარად შევხედოთ სიტუაციას. მოვიფიქროთ მოტივაცია, რომლის მისაღწევად უნდა ივარჯიშო, მაგალითად ქორწილში ან მეგობართან წვეულებაზე წასვლა; წაიკითხეთ დაწვრილებით

ტაებო

ტაებო ვარჯიშის ერთ–ერთი სახეობაა, რომელიც პოპულარული 1990 წლიდან გახდა და შეადგენს ფიტნესისა და ტაეკვანდოს ნაზავს. ვარჯიშის ეს სახეობა გამოიგონა ბილი ბლანკსმა, ადამიანმა, რომელიც ამერიკაში ფიტნეს გურუდ არის აღიარებული. ვარჯიშები ძალიან ინტენსიურია, გავსებთ დადებითი ემოციებით და გიტოვებთ სასიამოვნო დაღლას. ანვითარებს რეაქციას, გამძლეობას და იმუნიტეტს. წაიკითხეთ დაწვრილებით

ვირჩევთ ფიტნეს-ინსტრუქტორს

პერსონალური ისნტრუქტორები დღეს თითქმის ყველა ფიტნეს კლუბში მოღვაწოებენ. როგორ ავირჩიოთ კარგი ინსტრუქტორი? ამ სტატიაში შევეცდებით ამ კითხვას გავცეთ პასუხი. წაიკითხეთ დაწვრილებით

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

BannerRight7Colomn_8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4